luni, 28 octombrie 2013

Tiganiada

MMORPG cu tigani. O sa il lansez pe 32 decembrie anul trecut. Cam asta e conceptul:

Clase:


Hotul

Inca din timpuri stravechi Humbaba omul pesterii a muncit. A dorit sa evolueze si a trudit pentru o viata mai buna. pe langa el era hotul care avea viata buna pentru care muncea Humbaba pentru ca ii facea duma cu "uite-un dinozaur" si ii fura roata, femeia, focul, si chiar si pestera. Poate fura si cu stanga, si cu dreapta, si cu picioarele daca e nevoie in cele mai dure conditii. Daca doresti ca personajul tau sa fie tigan-hot trebuie sa ai in vedere ca jucul nu iti va fi disponibil decat o mica parte din zi, intrucat personajul tau va dormi sau va bea castigurile 3/4 din timp.

Skilluri de inceput:
-mana agera (poate smangli obiecte la 2 metri distanta de el atat de repede ca nici camerele de filmat nu il surprind)
-dublu flac (pierzand din viteza de a actiona suteste din 2 buzunare in acelasi timp)
-frumos (iti cere un obiect sa il tina in mana sub pretextul ca e frumos si el nu a mai vazut. imadiat ce a intrat in posesia obiectului fuge cu el)

Cersetorul

Mare fan al hotului dar mult mai lenes, el a descoperit o latura a prostiei umane absolut socanta. Umanoizii sunt atat de stupizi ca isi dau propriile castiguri pentru a ii ajuta pe niste necunoscuti despre care nu cunosc absolut nimic. Asadar, cersetorul, mare maestru al psihologiei avansate, se deghizeaza intr-o persoana sarmana si ii hipnotizeaza pe umanoizi sa se fure singuri pentru el.

Skilluri de inceput:
-handicapatul (sub strigatul de lupta "ajutati un om sarman" el isi ascunde una din membre in geaca pentru a crea o iluzie ce il ajuta sa hipnotizeze mai usor)
-minorul (cu ajutorul puterilor sale incomensurabile el ia infatisarea unui pui de tigan <puradel> pentru a crea o iluzie ce il ajuta sa hipnotizeze mai usor)
-copilul drogat(valabil doar pentru clasele feminine)(ele fura un sugar si il drogheaza cu cocaina, alcool, sau orice resursa disponibila au pentru a crea iluzia *mama si copilul*) -dezavantaj: daca copilul moare, el trebuie tinut pana la sfarsitul zilei in bratele personajului-

Cutitarul*clasa valabila doar la personajele masculine

Mare smenar, el nu poate nici sa hipnotizeze nici sa fure cetatenii. Singura lui abilitate e de a manevra anumite obiecte de lupta, el sta de obicei pe langa celelalte clase si primeste bani, alcool si tigari in schimbul protectiei. El este muschiul tiganesc pe care tot il lauda Matache macelaru' in reclamele vechi.

Skilluri de inceput:
-bajet (din talie ii cresc pantaloni de trining pentru a ii permite cele mai fine miscari si maieu pentru a isi arata brandu' tatuat-skill folosit doar cu pumnii sau cutitul)
-crescendo (isi umfla ceafa care ii pompeaza spatele si ii impinge burta in fata pentru o protectie desavarsita impotriva atacatorilor-skill folosit doar la bate si ciocane)
-ninja (isi suge burta si isi micsoreaza spatele devenind chiar anorexic dar din piele ii creste un costum de motociclist in locur acestora penttru protectie-skill folosit doar la sabii ninja)

Lautarul

Dupa ce toate rolurile au fost luate in satra (principalele orase tiganesti de pe harta) lautarului i-au ramas 2 optiuni: sa munceasca cinstit sau sa cante. Si pentru ca nu e prost a ales-o pe a 2. avand cea mai multa carisma dintre toate personajele el reuseste sa creeze o vraja ce ii capteaza pe toti ascultatorii asa incat toate celelalte clase il iubesc. Ca principal dezavataj e acela ca nu are nici atac nici aparare in afara de vraji.

Skilluri de inceput:
-o-ul (in momentele de lipsa de inspiratie pentru a nu lasa vraja sa se risipeasca el invoaca maretul o pe care il lalaie din faringe pana le vine o idee de un vers)
-dedicatiile (isi indreapta vraja catre partile din creier ale ascultatorilor ce ii fac ca dea bani, asta fiind si modul lui de a supravietui. vraja amplificata de incantatia "fara numar")
-dansul (isi unduieste corpul pe scena asa incat obliga la un nivel mental toate celelalte personaje sa se zbata in agonie. el poate invoca si fete imbracate sumar pentru a mari puterea vrajii. poate de asemenea sa le induca ascultatorilor gesturi suicidale lovindu-si venele din dreptul incheieturii cu cealalta mana)

         Toate personajele isi pot cumpara.....pardon, face rost de iteme (articole de imbracaminte sau accesorii) precum batic, slapi, cercei. mustata etc. Ele cresc in valuare cu cat sunt mai haurite sau mai pline de modele (in general florale). Ele nu au un scop anume, doar arata cata valuare are personajul tau si asta e ideea jocului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu