sâmbătă, 28 decembrie 2013

Ceva scurt pentru fani

Sunt genul de om care se gandeste de 2 ori inainte sa se duca la baie "ba da oare chiar am nevoie sau pot sa mai astept?" Genul de om care nu isi face patul pentru ca se gandeste ca peste cateva ore o sa se prabuseasca din nou acolo. Si nu are nici un rost sa il fac doar ca sa il desfac. Genul de om care mananca mai mult la masa de pranz doar ca sa nu se deplaseze dupa o gustare intre pranz si cina. Genul care se spala pe dinti in dus. Adica daca lenea ar fi o aroma eu as duhni. De asemenea sunt haotic si uneori mint. Minciuni mici gen "nu, rochia asta nu te face grasa." Si asta chiar nu e o minciuna, ca nu rochia te face grasa. Si daca ma intebi asta deja tu stii la un nivel subconstient ca esti grasa, dar speri sa iti zic eu ca nu e asa doar ca sa traiesti intr-o minciuna care sa te faca sa te simti mai bine in legatura cu tine. Cum ziceam, haotic. Dar prost nu. Si nici anagramat. Daca consideri ca propozitiile din care lipseste verbul sunt din cauza ca "chioleam" la orele de romana intr-a 7 esti prost. Foarte.
Dar m-am bucurat enorm cand am vazut ca am prosti pe blog. Am sa va expun teoria mea: chestiile atrag oameni. Inca din epoca de piatra cand a venit un baiat cu o chestie numita "foc" si toti ceilalti s-au strans in jurul lui. Daca chestia e misto se aduna si oameni destepti si oameni prosti. Daca chestia e naspa se aduna doar oameni prosti, ca aia destepti o trec cu vederea. Asa ca multumesc dragi cretini, imi faceti ziua mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu