duminică, 15 decembrie 2013

De ce fetele nu inteleg baietii si invers

Cum stateam eu asa pe facebook ca tot omul am inceput sa dau click pe linkuri. Stii ca esti plictisit cand incepi sa dai click pe linkuri. Ca dinainte sa dai click stii ca o sa fie ceva de cacat dar esti atat de plictisit ca totusi incerci. Insa dupa multe multe linkuri stupide mi-am dat ochelarii jos si m-am ridicat in picioare cu o privire serioasa. Gen cum si-a dat ala din Matrix firul din ceafa dupa 10 ore conetat la simulator si a zis foarte serios "Stiu kung-fu", Ei bine, eu nu stiu kung fu, dar am descoperit alte chestii faine. Si am scos o foaie si am inceput sa schitez. Totul incepe inca din genetica. Barbatii au Y femeile nu. Si asta face toata diferenta.

In primul rand m-am uitat peste multe profile de panarame. Si am facut intr-un fel anume: mai intai ma uitam la pozele de profil apoi in pozele in care au fost taggate. Diferenta ca de la cer la pamant. Apoi am facut treaba asta si la baieti. La ei nu prea se poarta astea. Si apoi mi-a picat fisa de ce: ai vazut vreo data in viata ta rugandu-te sa ii mai faci inca 100 de poze ca in primele 100 nu a iesit bine? Ca daca ai vazut, si esti baiat, si nu vrei sa fii ars la part fugi de el. Totusi ma abat de la subiect. Cum ziceam, x si y. La fel cum barbatii isi valideaza existenta prin tate, masini mari, sport si alte chestii simple femeile isi valideaza existenta prin nevoia de a se simti frumoase. Si daca mecla lor din realitate le deceptioneaza grav se mint singure ca daca isi pun o poza de profil facuta din unghiul alfa care in mod magic ascunde cosul paros de pe buza superioara si cele 5 kg in plus de osanza totul o sa fie bine. NU E! 

Apoi am dat de cu totul altceva. Ceva care mie mi-a facut un pic de mindblow. Si fiindca se spune ca barbatii gandesc cu penisul a fost un blow destul de fain. E vorba de gagicile alea care isi fac operatii ca sa arate ca papusile. Si papusile este de vina ca e facute asa incat sa arate intr-un fel care sa complexeze tinerele ca ele nu vor arata nicicand asa fain. Si sunt campanii serioase pe tema asta, si controverse si certuri. Si apoi gagicile cu un pic mai multa vata la sutien au inceput "si la noi in revistele de fesion modelele sunt fotosopate si ma simt complexata." Alte scandaluri. Pentru ca X vrea sa te simti frumoasa si tu nu poti sa faci asta daca societatea isi spune ca sunt multe altele mult mai faine ca tine. Chit ca tu stii ca e photoshop pe tine te deranjeaza treaba asta pe pretext ca "astfel se creeaza standarde prea ridicate". NU IN PULA MEA! Arata-mi tu un barbat care a refuzat o femeie rfumoasa pe motiv ca nu arata ca aia din reviste! Au fost gagicile alea care si-au facut operatii sa arate ca iluziile din reviste si nu a mers. Dar voi tot nu va prindeti. O femeie adevarata are incredere in ea, stie ce poate si ce nu poate si nu se complace in mizeriile mass media, Proastele cauta scuze. Apropo, ca o paralele, cat fetele cresteau cu barbie baietii se uitau la:
si nu, nu sunt complexat.


Apoi un gand naravas m-a lovit direct in cerebel. Primul gand al unui baiat cand vede un baiat pe care nu il place e "as putea sa il bat pe asta". La fete e "sunt mai draguta ca ea". Si treaba asta rezuma x si y in cel mai simplu si mai frumos mod posibil. Pana una-alta, eu ma duc sa ma uit la o emisiune despre fete cu tate mari care conduc masini absurd de zgomotoase in timp ce jongleaza cu sabii. Nu stiu daca exista dar eu o sa caut


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu